Smejte se.

svaki-dan

Prosto ne znam šta pre da vam poželim: srećan Dan zaljubljenih (sa zakašnjenjem) ili Dan državnosti (na vreme).

Sinoć vam je moja vlasnica napisala ono o čemu sam razmišljao, ali je bila toliko trapava da je uspela sve da izbriše ili nije sačuvala tekst. Ne znam tačno šta je pošlo po zlu jer se slabo razumem u računare… Nisam siguran da li će ona znati da prenese moje mačje mudrosti od sinoć, ali ajde neka proba.

Moje sinoćnje razmišljanje je bilo na temu osmeha i smejanja...

Ali da krenem redom. Možda se pitate otkud mi ta tema za razmišljanje. Sinoć kad je moja vlasnica došla kući imala je neki lep osmeh, onako veseo. Ona je generalno lepo raspoložena osoba ali sinoć mi je bila nekako posebno lepo raspoložena. Pričala mi je kako je lepo provela dan. Videla se sa prijateljicom koju poznaje oko 10 godina. To je, kako mi vlasnica kaže, verovatno najduhovitija osoba koju poznaje. Njih sve su posle posla otišle na piće, a potom u bioskop. Gledale su film „50 nijansi mračnije“. Vlasnica mi je pričala kako su se smejale, kliberile, komentarisale film, onda su se šetale, slikale… Smejale su se kao deca. Njih dve inače imaju višegodišnju tradiciju odlaska u bioskop, a potom se vraćaju kući pešaka. Najlepši deo te „tradicije“ je upravo maratonska šetnja od bioskopa do kuće ( to otprilike bude min 10 km). Za vreme te maratonske šetnje najčešća tema je ljubav… I puno blentavog smejanja.

By the way, reče mi vlasnica da film „50 nijansi mračnije“ nije nikakav i bolje da su ga nazvali „50 nijansi dosadnije“. Ne bih sada da komentarišem izbor filma za Dan zaljubljenih… Ko još pita mačku za preporuku?!

Slušajući je sinoć i posmatrajući je počeo sam da razmišljam o osmehu i smejanju.

Jeste li primetili da postoji ogromna razlika između osmehivanja i smejanja?

Osmehivanje je nešto što možete uraditi kada god želite, makar bili i najtužniji na svetu. Dovoljno je samo da razvučete usne i eventualno pokažete zube. Postoje razne vrste osmehivanja (poslovno, prilikom upoznavanja, kada vam neko ispriča ne tako smešan vic i dr.). Osmehujemo se svakodnevno.

Smejanje je nešto potpuno drugačije. Koliko ljudi poznajete sa kojima se smejete, onako baš od srca, glasno… Smejete se toliko da vas stomak zaboli od tolikog smejanja. Onda pomislite na nastanak novih bora (zvanih smejalice) pa ipak nastavite da se smejete.

Da li ste primetili koliko ima malo ljudi koji vas mogu baš nasmejati? Čuvajte te ljude.

Mnogo više nas okružuju ljudi kojima se samo osmehujemo, makar nam bilo vrlo prijatno u njihovom prisustvu. Jeste li primetili da postoje ljudi koji su vam dragi i bliski a nikada se niste smejali sa njima?

Čuvajte ljude koji znaju da vas nasmeju toliko da vas stomak zaboli od smejanja. Zlata vrede. Čuvajte ih jer ih nema mnogo.

Kada bismo mogli da se barem jednom dnevno nasmejemo, a ne samo da se osmehujemo, život bi bio mnogo lepši. U stvari, mi bismo bili mnogo lepši.

Smejte se što češće i čuvajte ljude sa kojima se smejete.  

Leave a Reply

