Zašto ne volimo nedelju?

wp_20150902_22_52_32_pro

Da, ovako ja izgledam nedeljom predveče. A da vidite moju vlasnicu. Ona je u totalnom bedaku.

Gledam je i razmišljam: “Zašto ljudi ne vole nedelju?” Nedelja je dan za odmor, dan za porodicu… Ali zašto i dalje ne volimo nedelju? Meni je u suštini svejedno jer mi je svaki dan gotovo isti. Ali primećujem da je nedelja nekako omražen dan.

Pošto je nedelja dan koji prethodi ponedeljku, da li je razlog odsustva ljubavi prema nedelji zato što nas podseća da je sutra novi radni dan, početak nove radne nedelje? Ako je tako, onda vas ja pitam: “Zašto ne volite novi radni dan? I da li vi uopšte volite svoj posao?” Budite iskreni prema sebi kada odgovarate na ova pitanja.

Sledeće pitanje je:”Kako možete promeniti to osećanje?” Promena posla? Ah, znam da ćete se sad nasmejati i pomisliti u sebi: “Ma da, kao da je lako promeniti posao.” Slažem se. Ali nećete valjda zauvek mrzeti nedelju i biti neraspoloženi toga dana?

Ako ne možete promeniti posao, onda promenite svoje raspoloženje. Pitate kako? Za početak se usresredite na to da nedelja znači da vikend još traje. Iskoristite nedelju da radite ono što volite, radujte joj se isto kao što se radujete petku i suboti. Nedelja je takođe neradan dan (naravno, ovo važi za one koji ne rade nedeljom). Uživajte tog dana baš u tom danu. Ne razmišljajte o ponedeljku.

Ako baš morate da budete namršteni zbog ponedeljka onda to osećanje ostavite za ponedeljak ujutru. Nemojte unapred kvariti sebi jedan neradni dan. Ionako ih nema puno u sedmici. Kad pogledamo logično, od dva neradna dana vi ceo ili veći deo dana provedete razmišljajući o narednom novom radnom danu. Znači drugi neradni i slobodni dan ste protraćili.

Vi odlučite hoće li vam nedelja biti lep dan ili ćete biti mrzovoljni zbog predstojećeg ponedeljka? Dok vi donosite odluku, ja odoh da pojedem (jer nisam jeo celih 27,5 minuta) moju omiljenu Wiskas hranu i da nastavim da dremkam.

Mjauuu od mene.

Leave a Reply

